Η πιο συναρπαστική προπόνηση που έκανες μέχρι τώρα λέγεται CrossFit. Στόχος της; Να καλλιεργήσει τα δέκα χαρακτηριστικά που θα σε μεταμορφώσουν στον ορισμό του fit: ακρίβεια, ισορροπία, συντονισμό, ευκαμψία, καρδιοαναπνευστική αντοχή, ταχύτητα, ευλυγισία, ισχύ, αντοχή και δύναμη. Και τα καταφέρνει περίφημα!

Τι είναι το Crossfit

Σε ένα σύντομο ορισμό θα περιγράφαμε το CrossFit ως μια προπόνηση που αξιοποιεί λειτουργικές κινήσεις από διαφορετικά αθλήματα (άρση βαρών, ενόργανη γυμναστική, στίβος, κωπηλασία κ.ά.), εκτελούμενες σε υψηλή ένταση και διαρκώς μεταβαλλόμενα προγράμματα. Βασικός ανταγωνιστής; Ο χρόνος! Μάλιστα, οι προπονήσεις έχουν ονόματα γυναικών, όπως Barbara, γιατί μόνο μια γυναίκα ξέρει πώς να σε εξουθενώσει, αλλά και ονόματα στρατιωτών που έχασαν τη ζωή τους στη μάχη.

Τι θα κάνεις σε ένα session

Σε μία προπόνηση θα κληθείς να τρέξεις, να σκαρφαλώσεις, να σηκώσεις βάρη και να κάνεις γυμναστική. Κάθε μέρα είναι διαφορετική και καμία προπόνηση δεν είναι ίδια με την προηγούμενη. Αυτό το είδος προγράμματος, που συνδυάζει ποικιλία ασκήσεων και διαφορετικές εντάσεις, εξασφαλίζει την τόνωση όλων των μυών και την καύση λίπους.
Ο στόχος σου συνοψίζεται στο να πετύχεις όσο περισσότερες επαναλήψεις του WOD (σ.σ. δες το λεξιλόγιο του CrossFit) μπορείς σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Τι θα σου προσφέρει

Οι ορμόνες στο σώμα σου, δηλαδή τα οιστρογόνα, δε σου επιτρέπουν να «φουσκώσεις». Αν θέλεις, πράγματι, ένα δυνατό και καλλίγραμμο κορμί, το CrossFit είναι ιδανικό. «Επειδή πρόκειται για έντονη μορφή άσκησης, ο μεταβολικός ρυθμός σου θα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο για περισσότερο χρόνο συγκριτικά με άλλα είδη γυμναστικής» επισημαίνει ο ειδικός. Αποτέλεσμα; Εντυπωσιακό κάψιμο θερμίδων!

Το λεξιλόγιο του CrossFit

WOD: «Workout Of the Day», δηλαδή «Η προπόνηση της ημέρας».
AMRAP: As Many Reps As Possible, δηλαδή «όσο περισσότερες επαναλήψεις είναι δυνατό».
PR: Personal Record, δηλαδή «προσωπικό ρεκόρ». Ο ασκούμενος χρονομετρά τις επιδόσεις του.
Είναι κατάλληλο για όλους;

Όποια κι αν είναι η ηλικία σου ή το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης, κάθε πρόγραμμα προσαρμόζεται στις ανάγκες σου και όλες οι ασκήσεις μπορούν να εκτελεστούν με κλιμακωτή δυσκολία (με βάρη ή χωρίς).